Share

תנופה עיסקית | בלה עברוןבלה עברון - מומחית לשיווק באינטרנט לעסקים
bella@bella.co.il  | בלה עברון - ליווי מקצועי לשיווק באינטרנט לעסקים |  טלפקס: 03-5530312  |  נייד: 052-4892900
 

מאמרים    לא מתים מזה אבל גם לא מתפטרים מזה

 לא מתים מזה אבל גם לא מתפטרים מזה

"אם להיות רופא אז הכי טוב להיות רופא עור – כי מבעיות עור לא מתים אבל גם לא כל כך מהר מתפטרים " זה המשפט שהייתה אומרת תמיד אילנה, השכנה של אמא שלי, שהייתה בכלל מורה לאנגלית. אבל בעלה היה רופא עור.

והיום,  אני מלווה עסקים ועצמאים וחושבת הרבה פעמים על המשפט הזה של אילנה. כי היום אני רואה מדי יום בעלי עסקים שמשקיעים הרבה מאוד מאמצים בלהביא לקוחות אל העסק. ויש כל מיני עסקים. יש עסקים שהם כמו רופא עור – הלקוחות מגיעים אליהם עם בעיה או צורך מסויים, עוברים עם העסק תהליך שהוא לפעמים קצר ולפעמים ארוך יותר ובדרך כלל נפרדים לתקופה כשהבעיה, כמו מחלת עור שיש לה תקופות בהן היא רדומה ותקופות של התפרצות, חוזרת. כי הרי ממחלות עור לא תמיד כל כך פשוט להפטר.

ויש גם עסקים שהם כמו רופא מיילד –למשל מעצבי פנים או מפיקי אירועים. אנחנו זקוקים להם פעמים ספורות מאוד בחיים, רק במצבים מאוד ספציפיים ובשאר הזמן -  לא.

ויש עוד סוגים  - עסקים שהם כמו רופא משפחה שאנחנו מגיעים אליהם גם במקרים אקוטיים וגם מדי פעם לתחזוקה שוטפת, עסקים שהם כמו מנתחי לב או מוח שנבחר בפינצטה, נאסוף הרבה המלצות ובדרך כלל נתרשם מכמה מהם לפני שנבחר אל מי להתחייב. ועוד....

אבל מה שמשותף לכל העסקים הוא שכולם זקוקים ללקוחות חדשים כדי להמשיך להתקיים ואולי גם לצמוח ולגדול. ולכן, כל עסק מחוייב לשווק את עצמו בדרך זו או אחרת החל משיווק אקטיבי באינטרנט או מחוצה לו וכלה בשיווק מפה לאוזן שהלקוחות כבר עושים עבורנו.

כן, אפילו עסקים שהם כמו רופאי עור כשהלקוחות תמיד זקוקים לשירותיהם פעם נוספת, עדיין נמצאים בתחרות עם עסקים נוספים שנותנים את אותו שירות או מוצר. ובתקופה בה המידע כל כך זמין ונגיש הלקוחות בודקים ומשווים והנאמנות שלהם היא ממש לא מובנת מאליה. במילים אחרות – אני מדברת על החשיבות של שימור הלקוחות כי הרבה יותר קל לשמור על לקוח קיים מלהביא לעסק לקוח חדש.

ומה לגבי עסקים שהם כמו רופא מיילד? האם אותו מעצב פנים ששכרנו כדאי לשמור איתנו על קשר בתקווה שעוד עשר שנים נזמין אותו שוב לשפץ את הבית מחדש? כן אבל לאו דווקא מהסיבה הזו. גם אם הבית שלנו כבר מעוצב לפרטיו, ואולי אפילו דווקא בגלל זה, תזכורת עדינה מדי פעם על קיומו ישאיר את מעצב הפנים בתודעה שלנו וכך יגדיל את הסיכוי שנמליץ עליו לאחרים.

אז איזה סוג עסק יש לכם? ואילו מאמצים אתם עושים כדי לשמור על הלקוחות הקיימים וכדי להביא חדשים?

מה שלא יהיה מאחלת לכם המון בהצלחה ושתמיד תהיה לכם פרנסה בשפע.

הכתבה התפרסמה גם במגזין Ewellness

לקריאת המאמר בדפדוף

האם גם לכם יש סיפור מעניין לספר לנו? האם תרצו שגם אחרים יקראו עליו?

אשמח אם תכתבו לי למייל bella@bella.co.il  .

בלה עברון 052-4892900

 

אהבת את המאמר? שתפ/י את האנשים החשובים לך!                             
רוצה ליהנות ממאמרים, טיפים, סרטונים ותכנים מעניינים
וגם לקבל במתנה 5 כלים טכנולוגים שיעזרו לך לשפר את הכנסותיך?
הירשמ/י עכשיו באתר:
www..Bella.co.il
 

 

חזרה למאמרים

 

לחזור למעלה

ליווי מקצועי לשיווק באינטרנט לעסקים

bella@bella.co.il  | בלה עברון - ליווי מקצועי לשיווק באינטרנט לעסקים |  טלפקס: 03-5530312  |  נייד: 052-4892900

| דף הבית |  בלה עברון | ליווי טכנולוגי | הדרכות |   הסמכה | קישורים | תקנון האתר | מאמרים | לקוחות ממליצים ||| צור קשר || חנות  |