Share

תנופה עיסקית | בלה עברוןבלה עברון - מומחית לשיווק באינטרנט לעסקים
bella@bella.co.il  | בלה עברון - ליווי מקצועי לשיווק באינטרנט לעסקים |  טלפקס: 03-5530312  |  נייד: 052-4892900
 

  מאמרים   ניולטר - העלון שנותן לך המון!
 

 ניוזלטר – העלון שנותן לך המון!

 לקוחות הם תנאי הכרחי לקיומו של כול עסק, לרבות עסקים מבוססי אינטרנט, והשאלה שתמיד עולה כאשר חושבים אסטרטגיית שיווק מקוונת לטווח הרחוק  היא: 'כיצד שומרים על קשר רציף עם לקוחות קיימים כמו גם עם לקוחות חדשים?'  

שימור לקוחות בעידן הטכנולוגי הינו קל הרבה יותר מבעבר. לרשותנו עומד היישום הפופולארי ביותר ברשת, הלא זהו הדואר האלקטרוני, ושימוש נכון ביישום זה יכול לספק לכל בית עסק פלטפורמה חסכונית ויעילה לשימור הלקוחות.
 

מהו ניוזלטר? ואיך הוא יכול לעזור לך לשמר לקוחות?

ניזולטר זהו עלון אלקטרוני, המוגש לגולש דרך תיבת הדואר האלקטרוני שלו. הניוזלטר חוסך בעלויות הכרוכות בהפקת ברושור או מודעה בעיתון ומאפשר לגולשים בעלי עניין משותף לקבל מידע, כתבות או ידיעות בתחומים שמעסיקים אותם.

בעזרת מסרים המגיעים דרך הניוזלטר ניתן לפתח מערכת יחסים רציפה ומתמשכת עם הלקוחות; ניתן להציע מבצעים, הנחות, למכור מוצרים, להודיע על מוצרים חדשים כמו גם שניתן באמצעותו להעניק מידע, לספק חדשות או ידיעות מעניינות ללקוחות.

יתרונותיו של ניוזלטר
יתרונו הבולט של הניוזלטר נעוץ ביכולת שלו להגיע למספר עצום של לקוחות, בתוך זמן קצר במיוחד ותוך ניצול של מינימום משאבים.

עוד יתרונות: 

ü      שיווק דרך הדוא"ל מאפשר לבעל העסק לשלוט בתדירות החשיפה של הלקוח למסר.

ü      ניוזלטר מאפשר התאמת מסרים שונים לקהלי יעד שונים.

ü      האימייל מעניק הזדמנות לפנייה אישית ואינטימית יותר.

ü      אנשים שנרשמו באופן אקטיבי לרשימת דיוור ומקבלים מסרים דרך הדוא"ל נמצאים במצב פסיכולוגי רגוע יותר ולכן מוכנים לקבל מסרים שיווקיים.

מרגע שהחלטתם להשיק ניזולטר עומדות לפניכם מספר משימות. מרבית המשימות מתבצעות בהתחלה ואין צורך לחזור עליהן בכל פעם שמשיקים ניזולטר חדש.
אם עץ נופל ביער ואף אחד לא שומע אותו האם הוא נפל....?

 כל הסודות ליצירת רשימת דיוור

אחת המשימות החשובות ביותר היא השגת רשימת נמענים (רשימת דיוור). אין זה מספיק שיש לכם מסרים, אתם צריכים שיהיה מי שמוכן לשמוע את המסרים שלכם.
כיצד משכנעים, אפוא, את הגולשים אצלכם באתר להירשם לרשימת דיוור ולהפקיד את כתובת הדוא"ל שלהם בידיכם?

ü      הבטיחו לגולשים שלכם תועלת – הציעו לגולשים שנרשמים לרשימת הדיוור שלכם תמריץ בעל ערך ממשי. זה יכול להיות מידע, סקופ, חדשות מעניינות, טיפים, הנחות, מבצעים, השתתפות בהגרלה, מתנות או כל תמורה אחרת הנושאת בחובה ערך עבור הגולש.

ü      הנעה לפעולה – ציינו באופן ברור ופשוט מהי התולעת שתצמח לגולשים שנרשמים לרשימת הדיוור ואל תשכחו להניע אותם לפעולת ההרשמה.

ü      אמינות ומהימנות – אנו חיים בעידן שבו אנשים מפחדים לתת את הדוא"ל שלהם ממש כמעט כשם שהם מפחדים לתת את מספר כרטיס האשראי שלהם. אנשים לא אוהבים לתת את הדוא"ל שלהם לכל דכפין. לכן המשימה שלכם היא ליצור אמינות. ציינו שהאתר שלכם מאובטח וכי פרטי  הדוא"ל שבידיכם לא יועברו לשום גורם חיצוני. כמו כן, וודאו כי הגולשים יודעים שהם יכולים להוריד את כתובת הדוא"ל שלהם מרשימת התפוצה בכל עת.

ü      בולטות ונגישות – הקפידו להציג את טופס ההרשמה לרשימת הדיוור בכל דפי האתר ולא רק בדף הבית - כך שגולשים יוכלו להירשם אליה מכל מקום באתר.

 אתם לא לבד!!!  - מערכת אוטומאטית להפצת ניזולטרים

לכאורה, אם יש לכם מספר מצומצם של נרשמים לניזולטר – אז בעצם אין שום מניעה מלהשתמש בתוכנת הדוא"ל שלכם ודרכה לשלוח את מסרים למספר הנרשמים המצומצם. המצב "מסתבך" כאשר יש רשימת תפוצה גדולה. במצב של רשימת תפוצה גדולה העבודה הידנית הופכת למטרד אמיתי. אך אל דאגה אתם לא לבד....בדיוק לשם כך יש כיום מערכות אוטומאטיות לשליחת ניזולטרים, למשל מערכת רב מסר.

מערכות אלו מקלות על חיינו ומעשירות אותם באפשרויות שלא היינו יכולים ליהנות מהן אם הינו שלוחים את המסרים שלנו דרך OutLook ,  Gmail או כל דוא"ל אחרת.

למערכות אוטומאטיות אלו כמה יתרונות בולטים:

ü      הן מאפשרות יצירה של כמה קבוצות דיוור, כאשר לכל קבוצה ניתן להתאים מסרים שונים.

ü      הן מעניקות אפשרות לעצב את הניוזלטר עם הלוגו הייחודי של החברה ופרטי התקשרות. יתרה מכך, ניתן להוסיף תמונות, וידאו, קישורים וכל תוכן ייחודי אחר לניזולטר.

ü      ניתן לעקוב ולנטר אחר הפעולות שביצעו הנמענים – מי פתח את המסרים? מי לחץ על קישור שבניוזלטר ומי לא? וכן הלאה.

ü      הגולשים יכולים להוריד את הדוא"ל שלהם מרשימת הדיוור באופן מיידי.

ü      מערכות דיוור אלקטרוני עומדות בדרישות חוק הספאם – האוסר על שליחת דואר זבל לנמענים.

ü      המערכות הללו שולחות באופן מיידי עשרות אלפי מסרים באופן סימולטאני.

ü      בעל העסק קובע את תדירות שליחת במסרים.

ü      בעל העסק יכול לטפל בהודעות חוזרות או הודעות שגויות  - בקלות ובמהירות.

ü      בעזרת מערכות אוטומאטיות אלו ניתן לשלוח ניוזלטר בפורמט של HTML – בעברית אין לנו כמעט ברירה אלה להשתמש בפורמט HTML, אחרת הטקסט מיושר לשמאל. לכן שליחת ניוזלטר בפורמט של HTML דרך מערכות אוטומאטיות אלו תבטיח לגולשים   הישראליים קריאה נוחה ובהירה.

 

הפקת ניזולטר - יאללה לעבודה...!

זכרו, המטרה שלכם היא ליצור צפייה לקבלת הניוזלטר בקרב הגולשים שלכם, אז הנה מספר טיפים שיסייעו לכם להפיק ניוזלטר מוצלח:

ü      בחרו תדירות קבועה להפצת הניזולטר, למשל הפצה שבועית, כך שהנמען יוכל לצפות עד לקבלת הניזולטר הבא.

ü      הגישו תוכן מעניין, שימושי ובעל ערך לגולשים שלכם.

ü      כתבו בצורה ברורה ובגובה העיניים.

ü      זכרו - כדי לקבל צריך לתת:  אל תתרכזו רק במסרים מכירתיים.

ü      התאימו כותרת אטרקטיבית לכל ניוזלטר.

ü      אפשרו לנמענים להפסיק את קבלת הניוזלטר בכל עת.

ü      העדיפו נימה אישית.

ü      אפשרו תגובות לניוזלטרים.

ü      הקפידו לרשום את מספר הניוזלטר, כדי שהגולשים יוכלו לעקוב.

ü      שימו קישור לאתר האינטרנט שלכם.

ü      עקבו באדיקות אחר הסטטיסטיקות שמספקת המערכת ושפרו את המסרים שלכם בהתאם למידע שקיבלתם.

ü      הוסיפו תמונות, המלצות, הוכחות ווידאו שיעשירו את המסרים שלכם

 בהצלחה!!!

אהבת את המאמר? שתפ/י את האנשים החשובים לך!                             
רוצה ליהנות ממאמרים, טיפים, סרטונים ותכנים מעניינים
וגם לקבל במתנה 5 כלים טכנולוגים שיעזרו לך לשפר את הכנסותיך?
הירשמ/י עכשיו באתר:
www..Bella.co.il

Share/Bookmark

 

 

 

 

חזרה למאמרים

 

לחזור למעלה

ליווי מקצועי לשיווק באינטרנט לעסקים

bella@bella.co.il  | בלה עברון - ליווי מקצועי לשיווק באינטרנט לעסקים |  טלפקס: 03-5530312  |  נייד: 052-4892900

| דף הבית |  בלה עברון | ליווי טכנולוגי | הדרכות |   הסמכה | קישורים | מאמרים | לקוחות ממליצים || תקנון האתר ||  צור קשר || חנות  |