תנופה עיסקית | בלה עברון
 
דף הבית   ליווי טכנולוגי דפי נחיתה רשימות דיוור רשתות חברתיות הרצאות באינטרנט סרטי הדרכה בחינם אתרים שכדאי להכיר
חנות מאובטחת ממליצים עלי
 
 קצת עלי
 
הבלוג שלי
 
מאמרים
 
קורס דיגיטלי:
    דף נחיתה מנצח
קורס דיגיטלי:
    ובינר בקלי קלות
צור קשר
               

לפנק... לפנק... לפנק... איך לשמור על הלב של העסק שלכם?

 הלב הוא אות החיים הראשון שלנו  - נקודה מהבהבת על מסך המוניטור ממש בתחילתו של הריון צעיר המלווה בתפילה של ההורים הנרגשים שימשיך לפעום ככה עד 120 ללא כל הפרעה. 

ובהמשך -  הלב הוא המזרים חמצן וחיים לכל תאי גופנו והוא המכתיב לנו את הקצב – מתי נרוץ ונתאמץ ומתי נאט וננוח. 

גם בזמנים קדומים, עוד בטרם ידעה הרפואה להגדיר במדוייק מהו תפקידו של הלב כבר ניכסו לו חכמי הדור חשיבות כמקור הבינה וההבנה ובהמשך נתווספה לו המשמעות המוכרת לנו כיום כמרכז הרגשות ובמיוחד הרגשות הרומנטיים.

ובעסקים? מהו הדבר המרכזי ביותר בכל עסק שבלעדיו לעסק לא תהיה הצדקה ולא יהיה קיום?

התשובה היא כמובן – הלקוחות. הלקוחות של העסק הם המזרימים בעורקיו דם וחמצן, הם הסיבה לקיומו ובלעדיהם העסק לא יוכל להתפתח ואפילו לא לשרוד.

ובדיוק כמו עם הלב הפיזי שלנו, אנו מצווים לשמור מכל משמר גם על הלב של העסק שלנו ככה שיאפשר לנו לא רק לחיות אלא להנות גם מאיכות חיים גבוהה ובעסקים הכוונה היא כמובן להצלחה ולשגשוג.  

אז איך שומרים על הלב ומתחזקים אותו כך שימשיך לעבוד עבורנו?

 קודם כל נותנים לו הרבה ... תשומת לב – בהתחלה לומדים מה הוא צריך, מה טוב בשבילו ומה עוזר לו ולומדים גם לזהות ממה כדאי להתרחק כדי לו לפגוע בו. וכך גם עם הלקוחות – הקשיבו להם, שאלו אותם מה חשוב להם, ממה הם היו מרוצים וגם... ממה פחות. אולי תצטרכו לעשות כאן כמה ויתורים אבל בשורה התחתונה זה תמיד ישתלם לכם.

 ומה עוד?

הלב הוא שריר ואנו יכולים לפתח אותו במאמץ גופני מתון לאורך זמן. וככה בדיוק זה עובד גם עם הלקוחות. היחסים שלנו עם הלקוחות שלנו הם שריר שביכולתנו לפתח בלי חדר כושר ובלי נעלי ריצה – פשוט באמצעות התקשורת שאנו מקיימים איתם. זה יכול להיות באמצעות ניוזלטר שאנו שולחים להם ובו יש עצות, הדרכות ומאמרים בנושאים המעניינים אותם. זה יכול להיות דרך דף הפייסבוק העסקי שלנו בו נשתף אותם בעולמנו המקצועי ונעמוד לרשותם בתשובות לשאלותיהם וזה יכול להתבטא גם בדברים הקטנים ביותר שתמיד עושים את ההבדל כמו משלוח ברכה אישית לחגים או ליום ההולדת שאליה אפשר לצרף גם  הטבה מיוחדת שהשגנו עבורם במסגרת שיתופי פעולה.

כל הפעולות האלו יעזרו לכם לפתח את הקשר עם הלקוחות שלכם, ויגרמו להם לחזור אליכם שוב ולשמש כשגרירים הממליצים עליכם בפני אחרים. זכרו שהמאמץ בשימור לקוח קיים הוא תמיד קטן מהמאמץ הכרוך בהשגת לקוח חדש, ובדיוק כמו בפיתוח שריר הלב שלכם - גם כאן חשוב לשמור על  קשר מתון (לא אינטנסיבי מדי כדי לא "לנדנד") ולהתמיד  בו לאורך זמן כדי שהלקוחות שלכם ידעו שהם תמיד אצלכם בלב. 

 נ.ב. אם תהפכו את השם שלי תקבלו את הלב.

 הכתבה התפרסמה גם במגזין Ewellness

האם גם לכם יש סיפור מעניין לספר לנו? האם תרצו שגם אחרים יקראו עליו?

אשמח אם תכתבו לי למייל bella@bella.co.il  .

ועד לפעם הבאה, זכרו:
הלב הוא מרכז הגוף שימרו עליו!

בלה עברון 052-4892900

אהבת את המאמר? שתפ/י את האנשים החשובים לך!                             
רוצה ליהנות ממאמרים, טיפים, סרטונים ותכנים מעניינים
וגם לקבל במתנה 5 כלים טכנולוגים שיעזרו לך לשפר את הכנסותיך?
הירשמ/י עכשיו באתר:
www..Bella.co.il
 

 

חזרה למאמרים

 

לחזור למעלה

המטרייה השיווקית שלך באינטרנט

bella@bella.co.il  | בלה עברון - תנופה עסקית |  טלפקס: 03-5530312  |  נייד: 052-4892900

| דף הבית |  בלה עברון | דפי נחיתה | ליווי טכנולוגי | רשימות דיוור הרצאות אינטרנטיות | רשתות חברתיות | המלצות | הסמכה | קישורים | תקנון האתר | מאמרים | קורס דף נחיתה מנצח  | קורס ובינר בקלי קלות  | צור קשר  |

   Share/Bookmark