Share

תנופה עיסקית | בלה עברוןבלה עברון - מומחית לשיווק באינטרנט לעסקים
bella@bella.co.il  | בלה עברון - ליווי מקצועי לשיווק באינטרנט לעסקים |  טלפקס: 03-5530312  |  נייד: 052-4892900
 

מאמרים    קצר בתקשורת? איזה עצבים!!!

 קצר בתקשורת? איזה עצבים!!!!

זוכרים את התקלה הגדולה שהיתה לפני כמה שבועות ב"פלאפון"? כשמנויים רבים בכל הארץ לא יכלו להוציא ולקבל שיחות ולגלוש בסלולר במשך כמה שעות? איזה עצבים!!!!

אז זהו שזה באמת מזכיר לי עצבים כי תקלה שכזו בתקשורת דומה מאוד למה שקורה לעיתים לאנשים שחולים בטרשת נפוצה  - מחלה התוקפת את מערכת העצבים המרכזית שבגוף. מערכת העצבים היא למעשה רשת התקשורת שלנו בגוף ובמחלת הטרשת הנפוצה נפגע המיאלין, החומר העוטף את תאי העצב, ואז יש שיבושים במעבר האותות החשמליים בין מערכת העצבים ההיקפית אל המוח ובחזרה. וכמו בחיים, כשהמידע לא מגיע ליעדו, הדברים מתחילים להשתבש, התפקוד נפגע  וזה מאוד לא נעים ולפעמים אפילו קריטי.

כי המוח הוא למעשה המנהל של הגוף שלנו. וכאחראי על כל המערכות והאברים מתפקידו להניע אותם לפעולה כשצריך, לשמור איתם על קשר כדי לוודא שהכל בסדר אצלם, ולזהות, במקרה הצורך, סימני מצוקה או כאב כדי שהוא יוכל להתגייס לעזרתם.

מזכיר לכם משהו?

טוב, אתם כבר יודעים שאני יועצת שיווקית ולא תצאו מכאן בלי איזשהו ערך מוסף לעסק שלכם נכון? אז כמובן שגם כבעלי עסקים חשוב מאוד לשמור על תקשורת זורמת, פתוחה ודו סטרית עם הלקוחות. כי הרי אם לא תחושו אותם ולא תדעו מה כואב להם לא תוכלו לדעת שהם צריכים מכם עזרה נכון?

ומה לגבי הכיוון השני? מה לגבי המסרים שלכם אל הלקוחות? האם המסרים באמת מגיעים אליהם? האם הלקוחות בכלל פותחים את המיילים שאתם שולחים להם? האם הם מבינים את מה שנאמר שם? האם הם מכירים את כל השירותים והמוצרים שלכם? האם קורה לכם לפעמים שלקוח אומר לכם שהוא לא הגיע אליכם כי הוא לא ידע שאתם עושים "גם את זה"?

אז זהו שכבעלי עסקים אנחנו האחראים לוודא שהמסרים שלנו ואלינו זורמים בלי הפרעה. ולכן במקום להסתפק רק במה שהלקוחות מספרים לנו מיוזמתם – עלינו להיות אקטיבים – להתעניין, לשאול ולא להתבייש גם ליזום ולעורר אצלם את הצורך כי הרי כשבאמת אכפת לנו ממישהו אנחנו רוצים גם למנוע ממנו מצוקות ולא רק לכבות עבורו את השריפות שכבר פרצו.

וכשאתם מצידכם רוצים להעביר ללקוחות שלכם מסר במטרה להניע אותם לפעולה, אל תסתפקו בלשלוח את הניוזלטר ולקוות שהטלפון יתחיל לצלצל. בדקו את אחוזי הפתיחה של המייל והיו קשובים לתגובות החוזרות אליכם מהשטח כי רק ככה תוכלו תוכלו לדעת האם המסרים שלכם הגיעו בכלל ליעדם והאם הם הצליחו לגרום שם לפעולה שלשמה הם נועדו.

ואם משהו משתבש? הכל אפשר לתקן! רק בלי עצבים טוב?

 הכתבה התפרסמה גם במגזין Ewellness

קצר בתקשורת! איזה עצבים!

האם גם לכם יש סיפור מעניין לספר לנו? האם תרצו שגם אחרים יקראו עליו?

אשמח אם תכתבו לי למייל bella@bella.co.il  .

בלה עברון 052-4892900

 

אהבת את המאמר? שתפ/י את האנשים החשובים לך!                             
רוצה ליהנות ממאמרים, טיפים, סרטונים ותכנים מעניינים
וגם לקבל במתנה 5 כלים טכנולוגים שיעזרו לך לשפר את הכנסותיך?
הירשמ/י עכשיו באתר:
www..Bella.co.il
 

 

חזרה למאמרים

 

לחזור למעלה

ליווי מקצועי לשיווק באינטרנט לעסקים

bella@bella.co.il  | בלה עברון - תנופה עסקית |  טלפקס: 03-5530312  |  נייד: 052-4892900

| דף הבית |  בלה עברון | ליווי טכנולוגי | הדרכות |   הסמכה | קישורים | תקנון האתר | מאמרים | לקוחות ממליצים ||| צור קשר || חנות  |