Share

תנופה עיסקית | בלה עברוןבלה עברון - מומחית לשיווק באינטרנט לעסקים
bella@bella.co.il  | בלה עברון - ליווי מקצועי לשיווק באינטרנט לעסקים |  טלפקס: 03-5530312  |  נייד: 052-4892900
 

מאמרים    איך לא לטבוע בים האפשרויות?
 

כל כך הרבה אינטרנט, כל כך מעט זמן
איך לא לטבוע בים האפשרויות?

שמתם לב שהיום יותר מתמיד.... אנחנו משתמשים בביטוי "היום יותר מתמיד"? טוב, אפשר להבין גם למה – אנחנו נמצאים בעידן של שפע והיצע עצום של אפשרויות וכמעט כל דבר שאנחנו עושים או יכולים לעשות הוא בחזקת "היום יותר מתמיד".

דוגמאות? בבקשה: – תוחלת החיים שלנו מתארכת ולכן, היום יותר מתמיד, צריך לחשוב על הפנסיה. הטכנולוגיה מתפתחת בקצב מהיר ולכן "היום יותר מתמיד" מוכרחים להשקיע בחינוך ובמדע. בקיצור, הכל היום יותר אינטנסיבי, יותר מגוון ובעיקר יותר "יותר" ולכן מה הפלא שמרוב השפע האינסופי מה שאנחנו מרגישים זו בעצם הצפה.

ובתחום שלי, שיווק באינטרנט, זה אפילו עוד יותר נכון  כי שם קצב השינויים הוא הרבה יותר מואץ. קחו למשל את תחום המידע – בעידן האינטרנט כל אחד מאיתנו חשוף לאלפי מסרים ביממה ובחודש ממוצע אנחנו קולטים יותר מידע חדש מאשר קלט אדם שחי במאה ה-18 במשך חיים שלמים. (תקראו את זה שוב – מדהים נכון?). רק מה? המוח שלנו, עם כמה שהוא חכם ויעיל, לא מספיק לעבד את כל המידע שאנחנו חשופים אליו ואז אנחנו מרגישים הרבה פעמים מאוד מבולבלים ומרוב אפשרויות נשארים לפעמים משותקים.

נכון שהשיווק באינטרנט פתח בפני בעלי העסקים אפשרויות מדהימות שלפני עשר שנים ואולי אפילו חמש נראו לנו בדיוניות – בעזרת כלים כמו רשימות תפוצה במייל, פייסבוק ויוטיוב אפשר להגיע אל אלפי ואפילו יותר לקוחות פוטנציאליים בארץ וגם בעולם. ואת כל זה אפשר לעשות מהבית, בלי בית דפוס, בלי מכונית ובלי לנעול נעליים. אבל -  בגלל שיש כל כך הרבה אפשרויות אנחנו לא תמיד יודעים במה לבחור ואנחנו גם לא רוצים ללהפוך לעצמנו לחלק מהמבול שמציף גם את הלקוחות שלנו נכון?

אז מה עושים?

בוחרים ומתכננים. מגדירים מטרות ויעדים לתקופה, בונים תוכנית פעולה – מה קודם ומה אח"כ (למשל – אם אין לכם עדיין אתר – תתחילו בדף נחיתה – יעשה בשבילכם יופי את העבודה בינתיים), מחליטים כמה אנחנו רוצים להשקיע כל יום בפייסבוק (ומתכנתים את הסמרטפון להזכיר לנו לצאת כשהזמן נגמר) וכמה כסף אנחנו רוצים לשים (למשל על קמפיין קידום ממומן) ואם צריך גם שואלים ומתייעצים – אילו מערוצי השיווק יהיו הכי אפקטיביים עבורנו?

אני פוגשת הרבה בעלי עסקים שמרגישים שהם "חייבים"  - חייבים דף עסקי, חייבים אתר, חייבים דף נחיתה ויש תחושה שכל יום ממשלת האינטרנט ממציאה עוד משהו שחייבים לעשות.
אז זהו שלא – נכון שיש המון אפשרויות וקשה לבחור אבל גם לבעיה הזו יש פתרון מצויין - תוכנית עבודה מסודרת וברורה של פעולות השיווק שלכם באינטרנט תעשה לכם סדר בבלאגן, תחזיר לכם את השליטה לידיים וגם... תביא לעסק שלכם יותר לקוחות.
רוצים מפת דרכים מסודרת? בואו לכנס מפת האוצר לעסקים הקרוב - לחצו כאן לכל הפרטים!

אז ממה אתם רוצים להתחיל?

מכל הלב,

בלה עברון

הכתבה התפרסמה גם במגזין EWELLNESS

 

 

האם גם לכם יש סיפור מעניין לספר לנו? האם תרצו שגם אחרים יקראו עליו?

אשמח אם תכתבו לי למייל bella@bella.co.il  .

בלה עברון 052-4892900

אהבת את המאמר? שתפ/י את האנשים החשובים לך!                             
רוצה ליהנות ממאמרים, טיפים, סרטונים ותכנים מעניינים
וגם לקבל במתנה 5 כלים טכנולוגים שיעזרו לך לשפר את הכנסותיך?
הירשמ/י עכשיו באתר:
www..Bella.co.il
 

אשמח לשמוע מה דעתכם

 

חזרה למאמרים

 

ליווי מקצועי לשיווק באינטרנט לעסקים

bella@bella.co.il  | בלה עברון - ליווי מקצועי לשיווק באינטרנט לעסקים |  טלפקס: 03-5530312  |  נייד: 052-4892900

| דף הבית |  בלה עברון | ליווי טכנולוגי | הדרכות |   הסמכה | קישורים | מאמרים | לקוחות ממליצים || תקנון האתר ||  צור קשר || חנות  |